مقالات

ronak sanaat

دوربین مدار بسته آنالوگ

دوربین مداربسته آنالوگ، یک سیستم تصویربرداری است که تصاویر را به صورت آنالوگ (از طریق سیگنال‌های الکترونیکی) ضبط و انتقال می‌دهد.

این دوربین‌ها به نوعی از دوربین‌های قدیمی صنعت به حساب می‌آیند. از طریق حسگرها، آنالوگ دریافتی به یک تقویت‌کننده ارسال می‌شود و پس از ارسال، تبدیل به خروجی می‌شود. فیلم‌های ضبط شده نیز از محدوده فرکانس امواج آنالوگ به حالت بی‌سیم انجام می‌شود. کیفیت این تصاویر ضبط شده به امواج آنالوگ بستگی دارد. ضبط تصاویر در دوربین‌های آنالوگ توسط ضبط‌کننده دیجیتالی درون دوربین انجام می‌شود. این ضبط‌کننده دیجیتالی پس از ثبت تصاویر، آن‌ها را به فرمت دیجیتال تبدیل می‌کند. برای پردازش نیز سنسورهای تصویر CCD، تصاویر را تبدیل به فرم دیجیتالی می‌کنند. اما قبل از ارسال ویدیو، باید آن‌ها را به صورت آنالوگ درآورند. کابل‌هایی در این دوربین‌ها استفاده می‌شوند که مستقیماً در سطح رزولوشن تصاویر خروجی تاثیر دارند. دوربین‌های مداربسته آنالوگ دارای تی‌وی لاین محدود است. عدد تی‌وی لاین نیز سطح رزولوشن را تعیین می‌کند. از آنجایی که دوربین‌های مداربسته آنالوگ بسیار ساده و کم‌قیمت هستند، برای کارهای غیرحرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند. اجزای تشکیل‌دهنده سیستم مداربسته آنالوگ شامل تجهیزات و اجزای پسیو و اکتیو می‌شوند. از تجهیزات اکتیو می‌توان به هارد دیسک، رسانه‌ی ذخیره‌سازی، کابل، دستگاه DVR، نمایشگر و … اشاره کرد. این دستگاه‌ها در هدایت، تولید و تقویت سیگنال‌ها نقش بسزایی دارند.

ما در شرکت مهندسی روناک صنعت Ronak Sanaat در ارائه خدمات نصب و پشتبانی انواع دوربین های مدار بسته در خدمت شما هستیم.

#Ronaksanaat #Ronak_Sanaat #روناک_صنعت.

Ronak Sanaat

شرکت مهندسی روناک صنعت، Ronak Sanaat ، ارائه با کیفیت خدمات نصب و خدمات دوربین های مدار بسته، دزدگیر اماکن، اجرای تاسیسات الکترونیکی، نصب و پشتیبانی تلفن های سانترال، نصب و پشتیبانی سیستم های اطفا حریق در اماکن و صنایع مختلف می باشد

  •  
  •  
  •  
  •  

آدرس

ایران - مشهد - قاسم آباد - بلوار شریعتی - بین شریعتی 69 و 71

  • تلفن: 05135018245
  • ساعات کاری: 8 صبح الی 19:00
  • ایمیل: Info@RonakSanaat.ir