مقالات

معرفی دوربین مدار بسته حرارتی

دوربین مداربسته حرارتی (که به‌عنوان دوربین تصویربرداری حرارتی (TIC) نیز شناخته می‌شود) نوعی دوربین است که گرما را حس می‌کند و تصاویر را بر اساس سیلوئت منابع گرمایی نمایش می‌دهد.

این دوربین‌ها به جای استفاده از نور مرئی، از مادون قرمز و حرارت اجسام در تشکیل تصاویر استفاده می‌کنند. دوربین مداربسته حرارتی می‌تواند منابع گرما را متمایز کند و در نتیجه سیگنالی از خطر بالقوه ارائه دهد..

کاربردهای دوربین مداربسته حرارتی:.

نظارت محیطی: این دوربین‌ها برای حفاظت از ساختمان‌ها، حیاط‌ها، نظارت بر فرایند، هشدار دادن زودهنگام در مواقع موردنیاز، و غربالگری دمای بدن به‌منظور جلوگیری از گسترش بیماری مورد استفاده قرار می‌گیرند. تشخیص آتش‌سوزی و حوادث: دوربین‌های حرارتی می‌توانند علائم اولیه گرمای بیش از حد و آتش‌سوزی یا انفجار بالقوه را تشخیص دهند. کنترل تردد: در ترافیک، برای کنترل تردد دوچرخه‌سواران، عابران پیاده، و اتومبیل‌ها. دوربین مداربسته حرارتی به دو صورت تحت شبکه و آنالوگ طراحی و به بازار عرضه می‌شوند. این دوربین‌ها تصاویر با کیفیت بسیار خوبی را ثبت و ذخیره می‌کنند و معمولاً برای محیط‌های تاریک و با محدودیت‌های نوری مناسب هستند. برخلاف دوربین‌های مداربسته دیگر که لنز آن‌ها نور را تشخیص می‌دهد، دوربین‌های حرارتی تنها بر اساس گرما کار می‌کنند و می‌توانند تصاویر را به‌خوبی ثبت و ذخیره کنند.

ما در شرکت مهندسی روناک صنعت Ronak Sanaat در ارائه خدمات نصب و پشتبانی انواع دوربین های مدار بسته در خدمت شما هستیم..

#Ronaksanaat #Ronak_Sanaat #روناک_صنعت

Ronak Sanaat

شرکت مهندسی روناک صنعت، Ronak Sanaat ، ارائه با کیفیت خدمات نصب و خدمات دوربین های مدار بسته، دزدگیر اماکن، اجرای تاسیسات الکترونیکی، نصب و پشتیبانی تلفن های سانترال، نصب و پشتیبانی سیستم های اطفا حریق در اماکن و صنایع مختلف می باشد

  •  
  •  
  •  
  •  

آدرس

ایران - مشهد - قاسم آباد - بلوار شریعتی - بین شریعتی 69 و 71

  • تلفن: 05135018245
  • ساعات کاری: 8 صبح الی 19:00
  • ایمیل: Info@RonakSanaat.ir