مقالات

ronak sanaat

دوربین های مداربسته WiFi

دوربین‌های مداربسته وای فای نوعی دوربین هستند که انتقال اطلاعات (تصویر و صدا) در آنها از طریق شبکه انجام می‌شود و در حالت شبکه وای فای، این انتقال اطلاعات به صورت بی‌سیم صورت می‌گیرد.

عملکرد این دوربین‌ها به صورتی است که تصاویر دریافتی را به داده‌های دیجیتال تبدیل کرده و سپس این داده‌ها را از طریق شبکه ارسال می‌نمایند. این دوربین‌ها با اضافه کردن یک مودم در محل، این امکان را فراهم می‌کنند که تصاویر را در هر مکانی که به اینترنت متصل شوید، از طریق گوشی همراه، تبلت و دیگر دستگاه‌ها دریافت نمایید. این به این معناست که شما قادر به تماشای تصاویر به صورت زنده یا ضبط شده روی رایانه، گوشی همراه یا تبلت خود خواهید بود. با اینکه تمامی این فرآیندها در بستر شبکه داخلی یا اینترنت انجام می‌شود، نیازی به کابل‌کشی‌های طولانی و پیچیده وجود ندارد و در صورت لزوم، کابل‌کشی تنها برای انتقال برق به دوربین‌ها انجام می‌پذیرد.

دوربین‌های مداربسته وای فای مزایای خیلی چشم‌گیری دارند. به عنوان مثال:.

تصاویر دوربین بی‌سیم به سادگی از بستر Wi-Fi منتقل می‌شوند و در زمان بسیار کمی تمامی دوربین‌ها می‌توانند نصب و راه‌اندازی شوند. امنیت بالاتر در دوربین‌های بی‌سیم تضمین شده است. امکان کنترل تصاویر دوربین‌های مداربسته حتی وقتی به یک کشور دیگر سفر می‌کنید نیز وجود دارد. به طور کلی، دوربین‌های مداربسته وای فای به دلیل امکاناتی که ارائه می‌دهند، یک انتخاب مناسب برای سیستم‌های نظارت تصویری می‌باشند.

ما در شرکت مهندسی روناک صنعت Ronak Sanaat در ارائه خدمات نصب و پشتبانی انواع دوربین های مدار بسته در خدمت شما هستیم. #Ronaksanaat #Ronak_Sanaat #روناک_صنعت.

Tips

Ronak Sanaat

شرکت مهندسی روناک صنعت، Ronak Sanaat ، ارائه با کیفیت خدمات نصب و خدمات دوربین های مدار بسته، دزدگیر اماکن، اجرای تاسیسات الکترونیکی، نصب و پشتیبانی تلفن های سانترال، نصب و پشتیبانی سیستم های اطفا حریق در اماکن و صنایع مختلف می باشد

  •  
  •  
  •  
  •  

آدرس

ایران - مشهد - قاسم آباد - بلوار شریعتی - بین شریعتی 69 و 71

  • تلفن: 05135018245
  • ساعات کاری: 8 صبح الی 19:00
  • ایمیل: Info@RonakSanaat.ir